چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۹

ایجاد "داروخانه های سنتی" محکوم به شکست است

رییس انجمن داروسازان تهران با تاکید بر اینکه ایجاد "داروخانه های سنتی" محکوم به شکست است، گفت: انجمن داروسازان با تخصیص قسمتی از داروخانه ها به داروهای سنتی و گیاهی مشکلی ندارد. دکتر جلیل سعیدلو در گفت وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در خصوص عرضه داروهای گیاهی و سنتی در داروخانه ها، به این صورت که این داروها در قفسه های جداگانه و با بسته بندی مشخص قرار گیرند، گفت: در انجمن داروسازان برای عرضه هر نوع دارویی چه طب سنتی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)