سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۵

هر دو نماینده ایران حذف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، این دوره از مسابقات روز گذشته با حضور 312 جودوکار از 53 کشور در تیومن آغاز شد. در روز دوم این مسابقات امروز یکشنبه دو نماینده ایران به دیدار رقبای خود رفتند. در وزن 81- کیلوگرم سعید ملایی دور نخست استراحت داشت و سپس باید "الدر زاریپکانوف" از قزاقستان را شکست داد. وی در مرحله سوم به مصاف نماینده آلمان رفت و بازنده تاتامی را ترک کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)