دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۹

استقلال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم سایپا و استقلال تهران 26 مرداد در ورزشگاه تختی تهران در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر توهین به تیم حریف و فحاشی نسبت به عباس زاده – بازیکن سایپا رخ داد. براین اساس کمیته انضباطی تیم استقلال تهران را به پرداخت مبلغ 150 میلیون ریال جریمه کرد. رای صادره قابل تجدید نظر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)