دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۳۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۶

جلسه نمایندگان ایران در آسیا با دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد

به گزارش بی باک، در این نشست که امروز و به مدت سه ساعت در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، نمایندگان ویژه باشگاههای پرسپولیس، ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران و استقلال خوزستان پیرامون بررسی و تکمیل اسناد مربوط به درخواست غرامت درباره پرونده مسابقات این تیم ها با حریفان عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا بحث و تبادل نظر کردند. قرار است جلسه آتی در این باره یکشنبه آینده در مرکز ملی فوتبال برگزار شود. -------------------------------------------------------------------------- ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)