چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۰۲:۵۳

نوکیا ورود مجدد به بازار گوشی های هوشمند را تایید کرد

شرکت نوکیا تایید کرد که ورود مجدد به بازار جهانی گوشی های هوشمند را مورد بررسی قرار می دهد و پس از واگذار مرکز تولید دستگاه های الکترونیکی خود به مایکروسافت، قصد دارد زیرمجموعه جدیدی با این مضمون راه اندازی کند. به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که نشان می دهد این شرکت فنلاندی قصد بازگشت به بازار جهانی گوشی های هوشمند را دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)