چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۳

تیم العربی 2 بازیکن قطری را به ترکیب خود افزود.

به گزارش ایفنام ، باشگاه العربی قطر که در روز های اخیر سید اشکان دژاگه را در اختیار گرفته است، شب گذشته با دو بازیکن بومی به نام های عبدالعزیز السلیطی و عادل لامی برای یک فصل قرارداد بسته تا ترکیبش را هر چه بیشتر تکامل ببخشد. هر دو بازیکن در پست هافبک بازی می کنند. دو بازیکن که سابقه بازی در العربی را دارند، در فصل اخیر در تیم های السد و الغرافه بازی می کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)