پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۶

تلاش کردیم منطقه 13 پایلوتی در حوزه بانوان شود

نرگس معدنی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بعد از حضورم به عنوان شهردار منطقه 13 تلاش کردم با توجه به اینکه تنها زن شهردار در مناطق 22 گانه هستم مسائل مربوط به بانوان بیشتر مورد توجهم قرار گیرد. وی اضافه کرد: یکی از کارهای مثبتی که بارها و بارها شاهد آن بوده ایم تقدیر از پدران و مادران شهدا بوده است ما سعی کردیم در این منطقه بحث تجلیل از همسران شهید را نیز برجسته کنیم و به این موضوع توجه و عنایت ویژه داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)