دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۱

استاندار هرمزگان: رفع معضل بیکاری در اولویت دولت دوازدهم است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به این که مهم ترین معضل پیش روی کشور در حال حاضر بیکاری و مشکلات اقتصادی است گفت: هدف اصلی دولت دوازدهم در برنامه چهار ساله، رفع مساله بیکاری با ایجاد بیش از 950 فرصت شغلی در سال است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)