چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۳

رفلاکس در کودکان

رفلاکس، بازگشت غذا از معده به مری است، حدود 70 درصد کودکان در ماه های اول تولد دچار رفلاکس فیزیولوژیک می شوند که امری طبیعی است. برخی از کودکان نیز به رفلاکس پاتولوژیک مبتلا شده که علائمی مانند بی خوابی، خوب شیر نخوردن و وزن نگرفتن در پی دارد. به گزارش فارس، غلامرضا خاتمی، رئیس انجمن متخصصان اطفال با بیان اینکه سه اختلال رفلاکس، یبوست و دل درد بیشترین آمار مراجعان به درمانگاه های اطفال را تشکیل می دهد، اظهار داشت: رفلاکس از یبوست و دل درد نیز شایع تر است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)