سایر منابع:
سایر خبرها
اصفهانیان: داورها اردوی خارجی می خواهند
در برخی مسائل دیگر نیز زیر نظر بود و حتی جریمه هم شد و محرمیتش را طی کرد و امیدوارم با توجه به صحبت هایی که صبح امروز با او داشتم دوباره بتواند با آمادگی کامل به میادین برگردد و موفق باشد. وی در پاسخ به این سؤال که چه ضمانتی می دهد که مشکلات گذشته با عسگری در دوران ریاست عنایت در دپارتمان داوری پیش نیاید، گفت: زمان عسگری هم اختلاف آن چنانی نبود. شاید اختلاف نظر باشد اما من با عسگری رفیق بودم و حتی رفت و آمد خانوادگی داشتیم با این حال برخی اختلاف نظرها مشکل ساز شد.
پاسخ نکونام به سوالی درباره خداحافظی
داشتم اما دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد. وی در پاسخ به این سوال که یعنی با استقلال خداحافظی نمی کند، گفت: دیگر این اتفاق نمی افتد و با سایپا از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. نکونام در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امسال سال آخر فوتبال او است یا خیر، گفت: خودم دوست دارم باز هم بازی کنم ولی شاید امسال سال آخر فوتبالم باشد اما چیزی هنوز مشخص نیست.
مظلومی: بیک زاده را نمی خواهم
برتری درخواست دارد ولی خب با توجه به دیدگاه های من و افرادی که جایگزین کردم، در لیست فصل آینده استقلال قرار نداشت. چند بازیکن در همین میان با ما توافق کرده اند و به صورت حرفه ای از تیم جدا شدند. اولین نفر آقای عنایتی بود که با وجود اینکه پول زیادی از ما نگرفت با توافق به تیم سیاه جامگان پیوست چون باشگاه نمی تواند یک طرفه قرارداد این بازیکنان را فسخ کند. فروزان هم روز گذشته حتی می خواست در تمرین
دندون طلا کهنه نشده است
مجبور شدیم اجراها را تمام کنیم که مشتاقان و تماشاگران بسیاری هنوز دوست داشتند آن را ببینند. بعد از این سال هایی که درگیر مختارنامه و شاهگوش بودم، همیشه از طرف مردم با این سوال مواجه بودم که سریال دندون طلا دیگر اجرا نمی شود؟ ما هم تصمیم گرفتیم در فرصت پیش آمده، آن را به ثبت کنیم تا امکان دیدنش برای جماعت بیشتری فراهم شود. وی ادامه داد: تمام هدفمان این بود و این کار هنوز برای خودم هنوز
گرد و خاک علی عسگری علیه مسئولان باشگاه پرسپولیس
/> - اتفاقاً برانکو سه مرتبه به باشگاه لیست داد و عین سه مرتبه هم من در لیست او بودم. الان هم مطمئن هستم برانکو جلوی آقایان کوتاه آمده است. البته از او هم گلایه دارم. * از برانکو؟ - بله، من سال گذشته با کشاله پاره برای برانکو بازی کردم. خود او به من می گفت که سال بعد 100 درصد تو را می خواهم ولی... به نظرم اگر برانکو قاطعیت به خرج می داد، این اتفاقات نمی افتاد. * شنیدیم از تو
خواستگاری پدر موشکی ایران با یک جفت کتونی چینی
) متوسل شدم حال بدی داشتم همه انرژی ام را برای دعا گذاشتم در همان وضعیت خدا به من عنایت کرد و مرا به وسیله حضرت ولیعصر(عج) شفا داد. با اینکه حالم به قدری بد بود که روح خودم را می دیدم که دارد از بدنم جدا می شود. بعدها فهمیدم همان شب مادر من نیز به ایشان متوسل شده است. شهید از من خواست که در محافل مختلف این خاطره را بیان کنم تا همه متوجه عنایات اهل بیت(ع) باشند. اولین آشنایی با حاج حسن
جا مانده ها و اسامی مربیان لیگ 15
منصوریان و دراگان اسکوچیچ قطعا جذابیت تقابل تیم های مختلف با همدیگر را چند برابر می کند. البته قلعه نویی هنوز سر تمرین ملوان حضور نیافته و شایعاتی مبنی بر احتمال همکاری نکردنش با این تیم به گوش می رسد. اما در این میان هستند مربیان مطرحی که این لیگ را بدون تیم و از پشت صفحه تلویزیون دنبال خواهند کرد تا شاید شانس به آنها رو کند و در میانه های فصل بتوانند جای دیگر مربیانی که در نتیجه گیری
دلالان پرسپولیس را نبسته اند | من هم اگر سرمربی بودم، فقط بازیکنان لیست خودم را می خواستم | فرمولم برای ...
هنوز تکلیف شان مشخص نیست فکر می کنم همه تیم ها فصل پراسترس و پرفراز و نشیبی خواهند داشت. *در فاصله چند روز به آغاز رقابت های لیگ آیا باشگاه پرسپولیس توانست انتظارات برانکو را در جذب بازیکن برآورده کند؟ فکر می کنم 90 درصد خواسته های برانکو به طور کامل برآورده شده است. من ابتدای فصل نقل و انتقالات اصرار کردم باشگاه بازیکنانی را جذب کند که در فهرست خود برانکو باشد زیرا من هم اگر
به خاطر تعهدم به پرسپولس برگشتم اما باید به قولشان عمل کنند | با بدشانسی مقابل مکزیک حذف شدیم | بازی ...
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ مایکل اومانیا در خصوص حضورش در ترکیب تیم ملی کاستاریکا اظهار داشت: همانطور که می دانید من به همراه تیم کاستاریکا در مسابقات گلدکاپ شرکت کردم. ما امسال شرایط بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم که البته با بدشانسی هایی هم روبه رو بودیم. ما در بازی های گلدکاپ 3 تساوی به دست آوردیم که همان باعث صعود ما از مرحله مقدماتی شد. اما در مرحله یک چهارم نهایی
خودم را زندانی کردم تا آهنگسازی کنم/ با هیچ قدرتی نمی توان هنرمند را خرید
: 40 سال پیش در دانشگاهی در آمریکا استاد بودم یک روز رفتم و استعفا دادم وقتی مدیر دانشگاه دلیل این کار را از من پرسید گفتم می خواهم آزاد باشم و هم اکنون 40 سال است که این آزادی را انتخاب کردم و گاهی آهنگسازی و یا گاهی رهبری می کنم. در طی این مدتی که فعالیتم کمرنگ بوده مشغول انتقال 18 هزار صفحه پارتیتور که ساخته بودم به کامپیوتر بودم چرا که برای من آهنگسازی مهم تر است و من طی مدتی که رهبری می کنم حتی
سه روایت از زندگی سه قربانی اسیدپاشی
تمرکز کنند. این همان کاری است که معصومه کرد؛ سفالگری یاد گرفت. چندی قبل هم نمایشگاهی از آثار سفالش برگزار کرد. همان نمایشگاهی که پدرشوهرش را به شکل یک گرگ سفالی تصویر کرده بود، البته فقط مجسمه گرگ نبود، فرشته عدالت و کلی کوزه های سفالی رنگ و وارنگ و زیبا هم بودند. به قول خودش خشمش را روی گل های سفالگری می ریزد: وقتی در کارگاه کار می کنم حس خوبی دارم. همه چیز را فراموش می کنم. چرخ سفالگری
شهیار قنبری: اول آرتیست شوید، بعد ترانه بنویسید
موثر بیان کنید که عمر چندین ساله داشته باشد. چون هیچ کس دوست ندارد ترانه ای که نوشته، بعد از دو روز از یاد برود. حتا مبتذل سازها هم دوست نمی دارند چنین اتفاقی برای ترانه شان بیفتد. همه دوست دارند چیزی که گفته اند و نوشته اند سر زبان ها بیفتد و بماند. غافل از این که تا رسیدن به آن لحظه، باید بسیار کار کرده باشید. من واقعاً متوجه نمی شوم کسانی که هنوز وزن را نمی شناسند و می گویند ما با وزن
همیشه دعا می کردم شهید نشم!
و مادرتون چطور بود؟ پدرم با رفتن من مخالف بود و به سختی اجازه داد ولی مادرم با وجود اینکه فقط 16 سال داشتم مخالفتی نکرد و حتی توانست رضایت پدرم را جلب کند، چون به نظرم مادرم از پدرم شجاع تر بود. من هنوز اصل رضایت نامه ی پدرم را دارم. *شما در کجا درس می خواندید و آیا در دبیرستان هم فعالیت می کردید؟ من در قزوین در محله ی مذهبی حلیمه خاتون در 20 مرداد سال 1344 به دنیا آمدم و تحصیلات
با اضافه شدن بیگ زاده و صادقی شرایط ما بهتر خواهد شد
هستم. امیدوارم امسال بازی های خوبی برای صبا انجام دهم و مطمئن باشید آنقدر انگیزه دارم که می خواهم دوباره به تیم ملی دعوت شوم. نوری در مورد طلبی که از باشگاه استقلال دارد، خاطر نشان کرد: ما پنج ماه بدون دریافت پول برای استقلال بازی کردیم و به این باشگاه احترام گذاشتیم. حالا هم باید حق ما را بدهند و چیز اضافه ای هم نمی خواهیم. امیدوارم مسئولان استقلال به وعده های خود عمل کنند.
حقیقی: وای به روزی که با کی روش مشورت کنم
می خواهد و اینطور راحت ترم که تیم فصل بعدم را خودم انتخاب کنم. اما گویا با شاگرد سابق کی روش صحبت کرده بودی. درباره آینده ات هم با او صحبت کردی؟ شاگرد کی روش؟! لوئیز فیگو. اصلاً این مسئله درست نیست. من فیگو را در فرودگاه استانبول دیدم. البته از قبل هم با او آشنایی داشتم. بعد از اردوی اتریش می خواستم به همراه روبین کازان به روسیه برگردم و فیگو هم به پرتغال
جواب اعتماد دایی را می دهم
بازی های تیم ملی دانشجویان خودم را به شرایط خوبی رساندم. می خواهم امسال حقم را از فوتبال بگیرم و اصلا برایم بحث مالی مهم نبوده و نیست. در یم سال گذشته سختی های زیادی کشیدم و به همین دلیل برای فصل بعد انگیزه ای دوچندان دارم. می خواهم از دایی هم تشکر کنم که به من اعتماد کرد و امیدوارم در زمین جواب اعتماد او را بدهم.
به خاطر سرطان برادرم فصل قبل فوتبال بازی نکردم
می خواستند که به همان دلایل بالا از ایشان عذر خواستم. البته از 2، 3 تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم. مثلاً تراکتوری ها گفتند بیا قرارداد ببند اما ما برای طلب گذشته ات هیچ تضمینی نمی دهیم و... مدافع سابق تراکتور درباره وضعیت برادرش می گوید: خدا را شکر با دعای خیر مردم که واقعاً لطف داشتند، حال برادرم بهبود یافت و فکر من و خانواده ام تا حدود زیادی راحت شد اما او همچنان زیر نظر پزشکان است. طالبی
هدیه یک ایرانی از فرانکفورت برای شهدا
می کرد، اما بعد از ازدواجم با هانس، دخترم مایل به ادامه زندگی با ما نبود و مستقل شد، اما با هم ارتباط داریم و همدیگر رو می بینیم. خانم ایرانی ادامه می دهد: من فکر می کردم اگه با همسر و دخترم به آلمان بیام و پاسپورت آلمانی بگیرم به خوشبختی می رسم، که همیشه آرزوش رو داشتم، برای رسیدن به این آرزو کاری نبود که نکرده باشم. همه چیز خوب پیش رفت و با کمک بعضی ایرانیای صاحب نفوذ
غزال تیزپای فوتبال ایران در برنامه رامبد جوان
؟ - دقیقا. صبای این فصل مثل پرسپولیس پارسال است و ابزار لازم که همان بازیکن است را در اختیار ندارد. * درباره دایی و قلعه نویی گفته می شود آنها با این انتخاب شان روی آینده شان شرط بندی کرده اند. - اعتقاد دارم هم ملوان هم صبا مدعی قهرمانی نیستند و کسی هم از آنها توقع قهرمانی یا حضور در رده های بالای جدول ندارد. به نظر من ملوان از نظر مهره خیلی بهتر از صباست و تعداد
لیگ برتر پانزدهم 5 تیمی شد!
در آستانه آغاز لیگ برتر پانزدهم به جای آنکه تیم ها تمرکزشان روی آماده سازی باشد، بحث بر سر ممنوع الفعالیتی بیش از یک سوم تیم های لیگ برتری است. دوشنبه صحبت از محرومیت 5 تیم از فعالیت در بازار نقل و انتقالات بود اما تعداد محروم ها ناگهان به 11 تیم رسید. غلامرضا بهروان تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، نفت، پیکان، ملوان، ذوب آهن، استقلال اهواز، تراکتورسازی تبریز، گسترش فولاد و صبا را ممنوع
رونی: نوک حمله بهترین پست برای من است
امیدوارم که اگر این فصل هم همان جا بازی کنم، بتوانم گل های زیادی بزنم. این همان پستی است که دوست دارم داشته باشم و مطمئنم که در آن موفق خواهم بود. مربی هم همین نظر را دارد. امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد مربی را با حضور در بازی های متعدد و زدن گل های زیاد بدهم. طی چند سال در پست های متفاوتی برای یونایتد بازی کردم اما مشخص است که وقتی در تیم ملی انگلیس مهاجم بوده ام، خوب گل زدم. این فصل هم منتظر همین فرصت
کلاه کج: دیوانه خوزستان و مردمش هستم
مهاجری هم صحبت هایی با من شد اما چون سه هفته قبل، از استقلال اهواز پیشنهاد داشتم و به این تیم قول داده بودم که به اهواز بیایم و خودم هم دوست داشتم در اهواز باشم و به تیم استقلال کمک کنم، ترجیح دادم به این تیم ملحق شوم. به هر حال شرایط مهیا شد و من هم با این تیم قرارداد امضا کردم. وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مدت زمان کوتاهی که تا شروع لیگ باقی مانده است، آیا تیمش می تواند به شرایط
محمد احمدزاده: رفتم نزدیک داعش!
این همه تغییر در تیم ما انجام شد و در واقع باید گفت که ملوان از اصل خودش فاصله گرفت و تنها خوبی فصل گذشته این بود که اواخر فصل چند برد به دست آمد و ملوان در لیگ برتر ماند. شما گفتید که ملوان یک سرمایه گذار بزرگ می خواهد. زمانی که شما بازی می کردید، شرایط این باشگاه چگونه بود؟ - زمان ما شرایط خیلی فرق می کرد و اصلا هزینه ها اینقدر وحشتناک نبود. در واقع تقاضای بازیکنان برای بازی
حقیقی: جرأت ندارم با کروش سلام و علیک کنم!
چهارشنبه 31 تیر 1394 0 او دروازه بان دوم تیم ملی فوتبال روسیه و کاپیتان تیم ماست. این بازیکن با 34 سال سن و اوج پختگی رهبر روبین کازان هم هست. با این شرایط خودم خوب می دانم، شرایط برای بازی کردن من مهیا نیست. او درباره حضور در تیم جدید می گوید: مطمئناً این فصل هدفم حضور در تیم هایی مانند پنافیل نیست که اگر این گونه بود تا الان تیم فصل آینده ام را انتخاب کرده بودم. اما حقیقی برای انتخاب
توقع بالای فولادی ها از اسکوچیچ!
خوبی نداشت و تنی چند از مهره هایش را از دست داده بود و دلخوش به جوانان پا به عرصه رقابت ها گذاشت. با شروع بازی ها ثابت شد بی جهت نبود که این مربی کروات به جوانان اعتماد کرده زیرا از همان ابتدای کار فولاد نشان داد عزم خود را برای تکرار قهرمانی جزم کرده است اما در میانه های نیم فصل اول یک اتفاق مانند صاعقه ای به جان فولاد زد و این تیم را از هم پاشید ؛ ابطال کارت پایان خدمت سربازان فراری!
ماجرای کتک خوردن معاون وزیر!/از مدرسه فرار کردم
انقلاب در جنگ بوده و آن را اداره کردند گفت: ما آن زمان از شرایط خاصی برخوردار بودیم، خیلی از امکانات امروز نبود، برخی اوقات همین حرف را با فرزندان خودم دارم که پاره ای مواقع رفاه زیادی که برای بچه های ما فراهم می شود برای آنها آفت است و اسیر آن نباید باشند. یک دانش آموز باید به این فکر باشد که وظیفه و رسالت اصلی اش تحصیل، تهذیب نفس و توانا کردن خود برای آینده است، به دانش آموزان و به
روش های جذب و تربیت نیرو/ گفتاری از دکتر حمید حبشی (قسمت دوم)
. گفتم از شما یک سؤالی دارم. پرسیدم انسان احساس است یا تفکر؟ گفت: انسان تفکر است. پرسیدم برای چه به این رشته آمدی؟ آیا رشته ای در عقل تو بهتر از این رشته وجود نداشت؟ گفت حرفم را عوض می کنم. انسان تفکر و احساس است، تفکر یا احساس نیست؛ چون یکی از دلایلی که من به این رشته آمدم این بود که دوست داشتم. گفتم پس احساس چیزی نیست که خطش بزنیم، حتی شما فردا زن هم که می خواهید بگیرید باید دوستش داشته باشید. بگذار
فرهاد ظریف: به من بی احترامی شد
به گزارش مشرق، هر چند در انتهای سال 92 غزل خداحافظی از جمع ملی پوشان را سرداد اما در آستانه لیگ جهانی 2014 و با اصرار رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی والیبال راضی به بازگشت دوباره به تیم شد. صحبت از فرهاد ظریف است لیبروی دوست داشتنی تیم ملی والیبال ایران که بعد از چهار بازی اول دور رفت تیم ملی ایران برابرآمریکا و لهستان در لیگ جهانی 2015 به صلاحدید کادر فنی از تیم جدا و به تهران بازگشت
ملکیان: تغییر اندیشه ام تبعیت از مد روز نیست
رود و 20 سال در آن جا بیش از همه فلسفه و البته فقه و اصول فقه می خواند، نزد اساتیدی چون آیت الله عبدالله جوادی ( من بیشتر نزد آیت الله جوادی آملی شاگردی کرده ام. از نظر تعلم فلسفه اسلامی بیشترین وقت خود را نزد آیت الله جوادی آملی بودم. من فلسفه و عرفان را نزد ایشان فراگرفتم .)، آیت الله مصباح یزدی ( من از سال 1358 که وارد حوزه علمیه قم شدم به ویژه تا سال 1368یعنی به مدت 10 سال از نزدیک
مناره های حرم امام رضا(ع) و آرزوی قاری برتر مسابقات مالزی که برآورده شد
عامل در اذان گفتن، صوت خوب و رساست. من در اذان تمرین مستمری نداشتم و به واسطه مؤذن بودن در حرم مطهر امام رضا (ع) توانستم اذان قابل قبولی ارائه بدهم. البته در اذان از استاد خاصی تقلید نمی کنم، اما در نغمه حجاز اذان می گویم و سبکی دارم که می توانم بگویم متعلق به خودم است. باید به این نکته هم اشاره کنم که صدا و لحن همه افرادی که در حرم مطهر تلاوت می کنند، به واسطه همین تلاوت ها در حرم مطهر