سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۶

نکونام: در بزرگ ترین دربی ها بازی کرده ام/ حساسیت دربی مازندران روی من اثر ...

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جواد نکونام در نخستین تجربه سرمربیگری خود با تیم فوتبال خونه به خونه بابل موفق شد صبای قم را با 4 گل شکست دهد. این پیروزی در حالی به دست آمد که شاگردان نکونام امروز باید در دربی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف نساجی بروند که از مهدی پاشازاده، فرزاد مجیدی و چند نفر از بازیکنان سابق استقلال استفاده می کند. نکونام در گفت وگو با خبرگزاری فارس ، درخصوص مسابقه حساس خونه به خونه و نساجی قائم شهر مطالبی عنوان کرد که در زیر می آید: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط