پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۲:۵۶

علت حادثه معدن طزره اعلام شد/ مرگ دو جوان بسطامی

به گزارش خبرنگار مهر ، این حادثه صبح امروز به دلیل استفاده هر سه کارگر از سیم بکسل حائل واگن های ریلی زغالسنگ به وقوع پیوست و طی آن دو جوان بسطامی جان خود را از دست دادند. سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید مرگ دو جوان در این حادثه، گفت: این بی توجهی کارگران باعث شد واگنی که در حال ورود به معدن بود، به شدت با آنها برخورد کند و دو کارگر جان باخته و یک نفر نیز مجروح شود که هم اکنون در بیمارستان ولایت دامغان بستری است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)