چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۵:۱۴

آمریکا: یک پهپاد را در سوریه از دست دادیم

آمریکا اعلام کرد یک هواپیمای بدون سرنشین خود را بر فراز سوریه از دست داده است. فعالان سوری دو روز پیش اعلام کرده بودند که پدافند ضد هوایی سوریه یک هواپیمای بدون سرنشین را که بر فراز شمال لاذقیه در پرواز بود، سرنگون کرده است. فعالان سوری تصویری از منهدم شدن یک هواپیمای بدون سرنشین در شبکه های اجتماعی منتشر کردند اما صحت یا سقم این تصاویر هنوز از سوی خبرگزاری های معتبر تایید نشده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)