سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اتاق خبر 24 ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۳

برجام کاملاً به نفع ایران نیست/ هیچ یک از تأسیسات هسته ای تعطیل نخواهد شد

وزیر امور خارجه اظهار داشت: ما هیچگاه ادعا نکرده و نمی کنیم که برنامه جامع اقدام مشترک، کاملاً به نفع ایران است. باز تأکید می کنم که مذاکره اصولا یک بده بستان است و تا زمانی که هر دو طرف به میزان قابل توجهی از خواسته های خود نرسیده باشند هیچ توافقی شکل نمی گیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)