دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۴

چرا منصوریان به کنفرانس نرفت؟

آی اسپورت- علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بعد از کسب پیروزی برابر گل گهر سیرجان در نشست خبری شرکت نکرد. سرمربی استقلال که فشار زیادی را در این روزها متحمل می شود، ترجیح داد بعد از این برد با ارزش در نشست خبری شرکت نکند. محمد خرمگاه مربی استقلال که در این دیدار هم در کنار خط حضور داشت، به جای منصوریان در کنفرانس خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)