سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۴۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
9صبح ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۶

چرا نباید بستنی را در جایخی یخچال نگه داشت؟

درجه سرمای جایخی یخچال، برودت لازم را برای نگهداری بستنی ندارد و چون بستنی دارای ترکیبات مختلف به خصوص شکر است، به سختی منجمد می شود و تنها مکانی که برای نگهداری این محصول توصیه می شود، دمای 28- تا 18- درجه فریزر است. در این دما کیفیت بستنی تا 9 ماه به خوبی حفظ می شود و اگر کنار محصولات معطر و بودار قرار نگیرد، تغییراتی در طعم و بوی آن نیز ایجاد نمی شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط