سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۲:۰۰

شاهزاده عربستانی ایران را تهدیدکرد

اولین واکنش یکی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان به توافق ایران و 1+5 این بوده که توافق ایران بر سر منطقه آوار خواهد شد و عربستان و قدرت های خلیج (فارس) آماده اند پس از توافق هسته ای، بدون حمایت آمریکا به ایران حمله کنند. به گزارش پایگاه خبری بی باک به نقل از فارس، بندر بن سلطان سفیر 20 ساله عربستان در واشنگتن و یکی از اعضای بلندپایه خانواده سلطنتی حاکم بر حجاز، اولین واکنش سعودی ها را به توافق ایران و 1+5 رقم زده و از حمله به ایران سخن گفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)