سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۶:۱۱

وندی شرمن: لغو برجام بدترین کاری است که می توانیم انجام دهیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، وندی شرمن، قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا و سرپرست این تیم در مذاکرات هسته ای با ایران، لغو برجام را بدترین اقدامی دانسته که دولت آمریکا مممکن است آن را انتخاب کند. به گزارش تایمز اسرائیل، شرمن گفت: لغو این توافق، چه به صورت مستقیم باشد یا غیرمستقیم، بدترین کاری است که ممکن است ما برای امنیت ملی آمریکا انجام دهیم. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط