چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۰

افزایش مجازات پرتاب کنندگان سنگ، جنایتکار بودن تل آویو را ثابت می کند

فارس نوشت: جنبش حماس افزایش مجازات فلسطینی هایی را که به سمت نظامیان صهیونیستی سنگ پرتاب می کنند، محکوم کرد. بر اساس گزارش وبگاه خبری الیوم السابع ، سامی ابوزهری سخنگوی حماس در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: تصمیم رژیم صهیونیستی برای افزایش مجازات پرتاب کنندگان سنگ تا 20 سال ، تصویر نژادپرستانه و جنایتکارانه این رژیم را منعکس می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)