چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۵

ابوزهری: افزایش مجازات پرتاب کنندگان سنگ، نژادپرستی و جنایتکار بودن تل ...

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، جنبش حماس افزایش مجازات فلسطینی هایی را که به سمت نظامیان صهیونیستی سنگ پرتاب می کنند، محکوم کرد. بر اساس گزارش وبگاه خبری الیوم السابع ، سامی ابوزهری سخنگوی حماس در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: تصمیم رژیم صهیونیستی برای افزایش مجازات پرتاب کنندگان سنگ تا 20 سال ، تصویر نژادپرستانه و جنایتکارانه این رژیم را منعکس می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)