سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۶

اگر ایران به نقض عهد آمریکا "اعتراض کند"دوباره تحریم می شود!

یکی از موارد جالب در قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل که برای تایید برجام تصویب شد، آن است که اگر ایران به نقض عهد آمریکا یا کشورهای دیگر 5+1 اعتراض کرده و بر اعتراض خود اصرار کند، تنها اتفاقی که می افتد تحریم دوباره ایران است! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)