سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۷

بنگر قرار بود سید جلال و سید مهدی رحمتی را پرسپولیسی کند

خبرآنلاین نوشت: محسن بنگر، در مصاحبه ای لو داد که نیت کرده بود دوستان صمیمی اش را سرخ پوش کند. مهدی رحمتی، محسن بنگر و سید جلال حسینی، از زمان بازی در تیم سپاهان دوستانی نزدیک برای هم هستند. اواسط فصل گذشته و زمانی که صحبت از مالکیت و یا اسپانسری هدایتی برای باشگاه پرسپولیس بود، صحبت های زیادی شکل گرفته بود که مهدی رحمتی جانشین سوشای پر اشتباه خواهد شد و سید جلال حسینی، زوج مطمئن زمان دایی را با بنگر تشکیل می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)