سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۹

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اینکه در بازی امروز عملکرد خیلی خوبی ...

به گزارش ایفنام ، علی دایی بعد از شکست 4 بر یک صبا مقابل سایپا، گفت: فکر می کنم بازی که امروز دیدیم حدود 40 درصد از توان بازیکنان ما هم نبود. تیمی که یک هفته تمرین کرده مطمئناً شرایط خوبی ندارد. ما مشکل بدنی داشتیم و باید سعی کنیم این مسئله را حل کنیم. بازیکنان ما زحمت شان را کشیدند، اما ما تیمی هستیم که تازه شکل گرفته و طبیعی بود که در این بازی عملکرد خوبی نداشته باشیم. اگر اتفاقی غیر از این می افتاد باید به فوتبال شک می کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)