چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۰۲:۵۶

دفاع مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما از عملکرد این رسانه در مذاکرات هسته ای

مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما از عملکرد این رسانه در مذاکرات هسته ای که از سوی برخی کارشناسان با انتقاد همراه بوده است، دفاع و اظهار کرد: اعتقاد دارم صداوسیما با توان خبری خودش به بحث مذاکرات هسته ای و توافقات آن ورود پیدا کرد. داوود نعمتی در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا مطرح کرد: صداوسیما در بحث اخبار و رویدادهای مربوط به مذاکرات هسته ای با تمام توان ورود پیدا کرد و تمام رویدادها را در سطح گسترده انعکاس داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)