سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۴

دو بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت رضایت نامه از این ...

به گزارش ایفنام ، امیرحسین صادقی و هاشم بیک زاده دو مدافع ملی پوش استقلال که از سوی کادرفنی این باشگاه در فهرست مازاد قرارگرفته اند در صورت صدور رضایت نامه می توانند فصل آینده در باشگاه صبای قم حاضر شوند و در تیم علی دایی بازی کنند. عباس جهان بینی مدیرعامل باشگاه صبای قم این خبر را تایید کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)