دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۶

راه اندازی ایستگاه های سلامت در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم گفت: با توجه به مصوبات کمیسیون مدیریت ایمنی راه های استان مقرر شد ایستگاه های سلامت در محورهای اصلی و شریانی شهرستان های استان جانمایی و راه اندازی شود. وی افزود: این ایستگاه ها در محورهای شهرستان های شیروان، فاروج و مانه و سملقان راه اندازی خواهد شد. بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: این ایستگاه ها توسط اداره کل راه و شهرسازی به صورت کانکس در محل های مورد نظر استقرار می یابد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)