چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۵

صادقی: مشکلی با نکونام ندارم و شأن او در سایپا حفظ می شود

تسنیم نوشت: ابراهیم صادقی در حاشیه مراسم انتخاب برترین های لیگ چهاردهم گفت: برگزاری چنین مراسم هایی به بازیکنان لیگ انگیزه می دهد و خیلی خوب است که هر سال این مراسم باکیفیت بهتری برگزار می شود. وی درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: تیم سایپا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و این فصل یکی از مدعیان جدی برای کسب عنوان قهرمانی هستیم و برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)