دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۶

پرویز پرستویی: 14 سال قاچاقی کار کردم!

پرویز پرستویی گفت: 14 سال قاچاقی کار کردم و نتوانستم جایزه هایم را به کسی نشان دهم. به گزارش ایسنا، این بازیگر اظهار کرد: زندگی برایم در سال هایی کودکی به سختی گذشت، به طوری که در آن سال ها اکثر پدر و مادرها دلخوشی شان این بود که فرزاندان شان معلم، دکتر، خلبان و ... شوند، اما من به اصطلاح آن روزها مطربی می کردم و مجبور بودم قاچاقی کار کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)