سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۰

تیمار و رهاسازی 5 بهله پرنده شکاری در زیستگاه های طبیعی دماوند + تصاویر

عباس میرزاکریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پنج بهله پرنده شکاری دلیجه در زیستگاه های طبیعی شهرستان دماوند رهاسازی شد. وی افزود: این دلیجه ها، به علت آسیب دیدگی برای اقدامات مراقبتی و بهبود وضع سلامتی در اداره حفاظت محیط زیست دماوند نگهداری می شدند. رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند تصریح کرد: خوشبختانه این دلیجه ها پس از بهبودی کامل توسط محیط بانان دماوند در زیستگاه اصلی خود رهاسازی شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط