چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نسیم آنلاین ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۱:۲۳

واشنگتن: برای کاهش نفوذ ایران در منطقه تلاش خواهیم کرد

به گزارش گروه مانیتورینگ بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه ضمن تکرار ادعاهای بی پایه علیه ایران گفت که واشنگتن برای کاهش نفوذ تهران در منطقه تلاش می کند. جوئان پولاشیک ، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک گفت: ایران در حال بهره برداری از تفرقه ها است و از نائبانی حمایت می کند که با دامن زدن به درگیری های داخلی و تشدید آنها، کشورها را به هم می ریزند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط