چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۶

امیر حسین فشنگچی به تیم فولاد خوزستان پیوست

به گزارش بی باک به نقل از مهر، به دنبال درخواست دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فولاد خوزستان و پس از مذاکرات صورت گرفته میان علیرضا اژدری زاده با امیرحسین فشنگچی، این بازیکن با عقد قراردادی برای مدت یک فصل به تیم فولاد خوزستان پیوست. این بازیکن خط میانی که فصل گذشته لیگ برتر بیش از 1290 دقیقه با پیراهن پیکان در مسابقات حضور داشت، عضویت در تیم های پرسپولیس تهران، ملوان بندر انزلی و صبا را نیز تجربه کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)