سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۰۵ - ۰۱:۳۶

استفاده از استروئیدهای آنابولیک در بدنسازی، فعالیت قلب را تضعیف می کند

تحقیقات جدید پژوهشگران نروژی در حوزه رشته ورزشی بدن سازی نشان می دهد که استفاده طولانی مدت از استروئیدهای آنابولیک، فعالیت قلبی را تضعیف می کند. به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، نتایج این تحقیق حاکی از این است که این داروهای ماهیچه ساز که در سطحی گسترده توسط بدنسازان و قهرمانان ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند، عملکرد قلب را به شدت مختل می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط