چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۸

ترابی: هر توپی که می زدیم به آسمان می رفت

ورزش سه: مهدی ترابی هافبک تیم سایپا در مورد دیدار برابر پیکان و کسب پیروزی به خبرنگاران گفت: بازی خیلی بود که خدا را شکر با 3 امتیاز تمام شد. موقعیت های ما خیلی از پیکان بهتر بود و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. ترابی در مورد کیفیت زمین ادامه داد: خب وضعیت را خودتان می بینید؛ افتضاح بود. هر توپی که می زدیم پله می شد و به آسمان می رفت. امیدوارم به این زمین برسند تا در نیم فصل دوم بهتر شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط