چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه شهروند ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۰:۰۶

بلندمرتبه های بی دفاع

گروه گزارش| حدود یک ماه دیگر تهران بار دیگر پلاسکو را به خاطر می آورد؛ در سی امین روز ماه دی. روزی که سازه بلند و فولادین از کمر شکست و به زانو افتاد. یک سال پس از آن روزها، محبوبه ساکن طبقه نهم یکی از برج های ساعی هنوز تصویر انفجار مهیب روز سی دی ماه پارسال را مرور می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)