دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
هنگام نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۳

چرا خانه های مازندران را سیل برد؟

سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: رییس سابق کانون مهندسان معمار دانشگاه تهران می گوید آن چه از فیلم های سیل مازندران مشاهده شد، مشخص کرد از جمله دلایل تخریب ساختمان ها کیفیت پایین و هم چنین ساخت و ساز در بستر رودخانه بود. سیامک جولایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سیل اخیر به ما هشدار داد که در چه خانه های غیرایمنی زندگی می کنیم. وسط رودخانه، ساختمان چندین طبقه می سازند که با یک سیل تمام مردم را آب می برد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط