سایر خبرها
قرارداد قلعه نویی با ملوان 2 میلیارد تومان!؟
چک را به بهشتی پس داد ولی قلعه نویی با باشگاه ملوان قراردادش را امضا کرد. شنیدیم که مبلغ قرارداد پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر با باشگاه ملوان رقمی در حدود 2 میلیارد تومان است. به هر حال این قرارداد هنوز در هیات فوتبال گیلان ثبت نشده است ولی احتمال دارد قلعه نویی تا فردا عصر این قرارداد را در هیات فوتبال ثبت کند و یکی از گران ترین سرمربیان در لیگ برتر پانزدهم هم باشد. به هر حال قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است و قیمتش بالاست. مربی که زمانی سرمربی تیم ملی ایران هم بوده است. 222 دانا ...
پیشگاه هادیان: امروز آخرین مهلت بهشتی برای پرداخت پول بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ،در مورد وضعیت حضور داریوش بهشتی در باشگاه ملوان، گفت: ایشان طبق صحبتی که با هیات مدیره باشگاه و قلعه نویی داشتند قرار بود تا روز سه شنبه به حساب باشگاه پول واریز کنند که تا این لحظه که من با شما صحبت می کنم پولی به حساب باشگاه واریز نشده است. امروز آخرین مهلت ایشان بود. وی در مورد اینکه گفته شده هیات مدیره باشگاه او را از مالکیت باشگاه ملوان کنار
چک 4 میلیاردی قلعه نویی، 200 هزار تومان موجودی داشت!
ملوانی ها زیادی ولخرجی کردند و من نتوانستم مبالغ درخواستی شان را پرداخت کنم. بهشتی حتی هزینه 20 میلیونی اش را امروز به رخ هواداران ملوان می کشد. در صورتی که افراد حاضر در فوتبال می دانند 20 میلیون تومان هزینه یک روز بازیکنان یک تیم هم نیست.یکی از مسوولان باشگاه در این رابطه می گوید: او چطور رویش می شود هزینه 20 میلیونی را رسانه ای کند؟ دنیامالی با اینکه کاره ای نیست امروز 550 میلیون به
پاییز جنجال های تابستانی
/> در سال های اخیر، لیگ ایران همیشه با ابهامات مالی مختلفی مواجه بوده که می توان به بخش مهمی از آنها نظیر مبالغ قرارداد بازیکنان، بودجه باشگاه ها، درآمد حاصل از تبلیغات و بلیت فروشی و... اشاره کرد. البته نکته مهم در 2سال اخیر کمتر شدن بودجه باشگاه ها و پایین آمدن دستمزد بازیکنان و مربیان بوده ولی همچنان ابهامات مختلفی در مورد این موضوع وجود دارد. هرچند سایت سازمان لیگ قرار است مثل فصل گذشته
غفور جهانی: قلعه نویی جرأت به خرج داد
وضعیت ملوان هنوز بابت مالک به خاطر وصول نشدن چک بهشتی مشخص نیست اما گویا با حضور پررنگ دنیامالی همه چیز بروفق مراد است که قلعه نویی قراردادش را امضا کرد و بازیکنان در هیات فوتبال ثبت کردند. غفور جهانی، پیشکسوت ملوانی ها که دل پری از محجوب و بهشتی دارد معتقد است این ملوان با حضور قلعه نویی که نمی توان اسم او را یک مربی غیربومی گذاشت و دنیامالی که حرفش با ارزش تر از چک و سفته است حضور موفقی در لیگ
ملوان باز هم بدون مالک شد / همکاری قلعه نویی با انزلی چی ها در ابهام
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، بیست و یکم تیر ماه بود که به طور رسمی خبر آمد که داریوش بهشتی 55 درصد سهام مالکیت ملوان را خواهد خرید تا این تیم ریشه دار ایران در فصل جدید مالکی جدید را به خود ببیند. آمدن بهشتی به انزلی توام با مذاکراتی شد که نوید روزهای خوبی برای انزلی چی ها می داد. ابتدا از علی دایی سخن به میان آمد، مذاکراتی با شهریار فوتبال ایران انجام شد اما پس از عدم توافق
گل محمدی: تقابل تیم های من و قلعه نویی همیشه زیباست/ امیدوارم فدراسیون فوتبال ادعایش را عملی کند
این مسابقه بر حساسیت های بازی اضافه می کند؟ این یک بازی باشگاهی بین ذوب آهن و ملوان است و حساسیت های خودش را دارد و اینکه من و قلعه نویی با هم روبرو می شویم که در گذشته در تیم های دیگر بوده ایم یک بحث فرا باشگاهی است و نمی دانم که این مسئله به این مسابقه منتقل می شود یا نمی شود هرچند به عقیده من این تقابل خیلی به دو باشگاه ذوب آهن و ملوان ربط پیدا نمی کند. با این حال از نظر
فعلا قصد واگذاری ملوان را نداریم/ بازیکنان بدون پول هم برای ملوان به میدان می روند
ملوان درباره شرایط تیم در آستانه دیدار با ذوب آهن، گفت: بازیکنان از ابتدا هم با روحیه بودند و پس از آمدن قلعه نویی روحیه آنها افزایش یافت. قرار شده در روزهای آینده هم بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کنیم تا دغدغه ای نداشته باشند. البته این بازیکنان بدون پول هم برای ملوان به میدان می روند. وی ا دا مه داد: 95 درصد از ترکیب سال گذشته حفظ شده و بازیکنان تا حدود زیادی از یکدیگر شناخت دارند. فقط
بهشتی به تعهداتش عمل نکرد، کنار رفت
عبدالمجید رمضانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ورزشی درباره علت قطع همکاری بهشتی با باشگاه ملوان بندرانزلی بیان کرد: هنگامی که داریوش بهشتی برای خرید سهام باشگاه اقدام کرد قرار شد به همه تعهدات پایبند باشد اما در همان ابتدای کار این تعهدات را زیر پا گذاشت. وی در ادامه افزود: هیئت مدیره باشگاه ملوان روز گذشته جلسه ای گذاشت و این همکاری را پایان داد
قلعه نویی: به 2 دلیل به ملوان آمدم
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تنها خواسته ای که از باشگاه دارم پرداخت حق و حقوق بازیکنان است. امیر قلعه نویی پس از امضای قراردادش با باشگاه ملوان در گفت وگو با فارس، در مورد اینکه شایعه شده بود او امشب به تهران برمی گردد، گفت: من به دو دلیل ملوان را انتخاب کردم اول اینکه این تیم یک تیم ریشه دار و قدیمی است و هواداران خوبی دارد و دوم اینکه خود ملوان هم تیم خوبی است. تنها خواسته من
قرارداد رسمی امیر قلعه نویی و باشگاه ملوان هنوز به ثبت نرسیده است
اینکه گفته می شود وی برای انجام پاره ای از امور در تهران به سر می برد، قلعه نویی در حال حاضر در انزلی است و ثبت قراردادش در هیئت فوتبال را منوط به مشخص شدن تکلیف مسئله مالکیت باشگاه ملوان دانسته است. امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر محسوب می شود که فصل گذشته مربی استقلال بود اما نتوانست موفقیت چشم گیری را به دست بیاورد و با استقلال در رتبه پنجم لیگ برتر به کار خود در این تیم پایان داد هم چنین آخرین افتخار قلعه نویی کسب مقام قهرمانی با استقلال تهران در لیگ دوازدهم فوتبال ایران است. ...
کارگر کمپ استقلال روی خودش بنزین ریخت
امیری خودش را به میان کارگران رساند و با افشارزاده تماس گرفت و به این کارگران گفت سه شنبه تشریف بیاورید و مسلماً حق و حقوق تان پرداخت می شود و بابت به تعویق افتادن آن از شما عذرخواهی می کنیم. اما منابع خبری مدعی شدند سبک دست به عنوان اسپانسر باشگاه از حرکت کارگران کمپ دلخور شده و گفته با آنها تسویه حساب کنید! تسویه حساب به معنای قطع همکاری! اگر با کارگری که با ماهی یک میلیون تومان
دنیامالی: به همکارانم گفتم که پاسخ بی اخلاقی ها و اظهارات بهشتی را ندهند
.... رئیس هیئت مدیره ملوان در مورد اینکه امیر قلعه نویی به دلیل نامشخص بودن مالکیت باشگاه، قراردادش را با ملوان ثبت نکرده است، گفت: ابتدا باید از قلعه نویی تشکر کنم که بدون دریافت یک ریال کارش را در ملوان آغاز کرد و با مدیریت خود کاری کرد که تیم بدون حاشیه باشد. از طرفی مشکلی برای ثبت قرارداد قلعه نویی نداریم و شب گذشته با او صحبت کردم تا کارش را انجام دهد. دنیامالی در خاتمه عنوان تصریح کرد: در شرایط فعلی، پیشگاه هادیان مدیراجرایی باشگاه خواهد بود تا کارها روال خود را طی کند. انتهای پیام/ ...
آسمان سپاهان آبی است/ ذوب آهن در قلعه ساحلی
سود نماینده فوتبال اصفهان تغییر می دهد. ذوب آهن در قلعه ساحلی روز جمعه شهر انزلی شاهد تقابل مربیان قرمز و آبی فوتبال ایران خواهد بود که دور از باشگاه های اصلی خودشان بر روی نیمکت دو تیم شهرستانی باسابقه و قابل احترام خواهند نشست تا لیگ پانزدهم را شروع کنند. امیر قلعه نویی در شرایطی میزبان گل محمدی است که در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات به تیم ملوان پیوست و طبیعتا زمان لازم
گوران پای دایی و قلعه نویی را به مراسم باشگاه راه آهن باز کرد
سرمربی تیم صباست و خودش هم علاقه زیادی به صبا، راه آهن و استقلال پرویز مظلومی دارد و همچنین هیچ علاقه ای به تیم ملوان ندارد. گوران همچنین در قسمتی از مراسم به شکلی طعنه آمیز در خصوص پرونده تیم های راه آهن و پیکان صحبت کرد و حق را به راه آهنی ها داد. در قسمت دیگری از مراسم مرتضی طلایی رئیس هیئت مدیره باشگاه راه آهن به سخنرانی پرداخت. اما جالب ترین بخش برنامه آنجا بود
اقدام عجیب و غریب قلعه نویی در آستانه نخستین بازی ملوان
سرمربی تیم فوتبال ملوان تا عصر امروز قراردادش را در هیأت فوتبال ثبت نکرده است. امیر قلعه نویی که چند روز پیش با باشگاه ملوان قرارداد امضاء کرد هنوز این قراردادش را در هیأت فوتبال استان گیلان تا عصر امروز ثبت نکرده است، این در حالی است که تیم ملوان فردا عصر در اولین بازی خود در لیگ برتر در انزلی میزبان ذوب آهن اصفهان است. با این حال امیر قلعه نویی امروز عصر هم در تمرین ملوان حاضر شد و
ملوان همچنان در انتظار
به او گفتند شرایط همان است که در پیش نویس توافق اولیه بود و هیچ چیز عوض نمی شود. همین شد که بهشتی به سیم آخر زد و در گفت و گو با رسانه های مجازی برخی اتفاقات پشت پرده انزلی را افشا کرد. بهشتی ادعا کرد انزلی چی ها با مهاجمی که مصدوم است 800 میلیون تومان قرارداد بستند و با کارمندی که فصل قبل 50 میلیون قرارداد داشت، 350 میلیون قرارداد نوشتند... بهشتی دیروز در یک محفل خصوصی هم گفته بود آنها فقط به این دلیل به من حق امضا ندادند که می خواستند در قراردادها هرقدر دل شان خواست برای خودشان و مهره هایشان بنویسند و امضا کنند! ملوان ...
بهشتی در ملوان هیچ مسئولیتی ندارد
اینکه مجموعه ملوان، با همدلی شرایط خوبی را برای این تیم به وجود خواهند آورد افزود: کارهای زیادی برای ملوان در پیش رو داریم و امیدواریم نتیجه همه این فعالیت ها خوشایند هواداران باشد. دنیا مالی در پاسخ به نهایی شدن ثبت قرارداد قلعه نویی گفت: اینکه در برخی رسانه ها اعلام شده قرارداد قلعه نویی ثبت نشده است، صحت ندارد و امیر قلعه نویی در ملوان مانده و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.
بهشتی بدون پول می خواست حق امضا بگیرد/ از این پس نامبرده هیچ سمتی در باشگاه ملوان نخواهد داشت
/> به نام خدا با سلام و آرزوی پایداری و سلامتی برای فوتبالدوستان به خصوص هواداران فهیم و صبور ملوان بندرانزلی. همان گونه که مستحضر هستید باشگاه ملوان با قدمتی حدود نیم قرن، یکی از باشگاه های ریشه دار فوتبال ایران محسوب می شود که همواره سعی کرده است با برنامه ریزی مناسب و استفاده ازبضاعت استان گیلان و همچنین در شرایطی کاملا ورزشی و به دور ازحواشی فعالیت های خود را دنبال کند.
راه ها به روی قلعه نویی مسدود شد!
؟ تجربیاتش در باشگاه داری یا به عنوان سرمربی؟ در هر صورت امیر قلعه نویی راهی را رفته که با استقبال مردم انزلی حتی برگشت هم ندارد، او خودش که پولی نگرفته است، بازیکنان هم که قرارداد سفید امضا کرده اند اما قو هنوز مالکی ندارد و این بسیار می تواند خطرناک باشد. این راه بازگشت ندارد و امیر نگران غرق شدن در باتلاق با ملوان هم هست. حالا هم خود ملوان درمعرض خطر است و هم اعتبار امیر قلعه
دلایل سلب مالکیت بهشتی از باشگاه ملوان اعلام شد
هیات مدیره در این بیانیه علت سلب مالکیت از بهشتی را عدم اجرای تعهدات عنوان کرده است . در بیانیه منتشره امده است: با لطف و عنایت ویژه ای که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان موسس باشگاه به مردم فهیم انزلی داشته، باشگاه ریشه دار ملوان به مردم انزلی واگذار و شرایطی فراهم شد که مسئولان شهرستان بندرانزلی درباره وضعیت و شرایط تیم تصمیم گیری کنند . لذا به همین دلیل در شرایط
حسن روشن: مدیران باشگاه استقلال مثل صافکاران اتوبان امام علی هستند
که آمدن یک مربی غیرایرانی می تواند هواداران را چند هفته بیشتر کنترل کند و در زمان ایجاد شده وضعیت تیم را بهبود ببخشد. مثل شرایطی که الان پرسپولیس دارد. البته چون شرایط مدیریت باشگاه پرسپولیس از استقلال بدتر است برانکو در فرصت ایجاد شده هم نمی تواند سروسامانی به تیمش بدهد. روشن در پایان با اشاره به شرایط نه چندان خوب ملوان تصریح کرد: ای کاش امیر قلعه نویی به توصیه پورحیدری و فتح الله زاده
نظر گل محمدی درباره رویارویی با قلعه نویی
یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان انزلی در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که اولین بازیمان در شهر خوب انزلی برگزار می شود فکر می کنم مسابقه خوبی از آب در بیاید هم ما و هم ملوان تیم هایی هستیم که فوتبال را روی زمین بازی می کنیم و تغییرات کمی هم نسبت به سال گذشته داشته ایم، شرایط خوبی داریم و همه بازیکنان سرحال هستند. وی در پاسخ به این سؤال که فصل نقل و
طاهر به برانکو گفت هرکار کن من عل عسگر را نم گیرم!
مالک ملوان است شرایط بستن قرارداد را برای من مهیا نکرد و تکلیف ملوان مشخص نبود. از لحظه ای که با ملوان مذاکره کردم این حس را داشتم که شرایط خوب مدیریتی در ملوان مهیا نیست برای همین ترجیح دادم زیر نظر مربی کار کنم که موفق باشم. نه اینکه فرهاد کاظمی مربی من است اما همه می دانند که کاظمی یکی از مربیان فنی خوب فوتبال ماست و خوشحالم که با این مربی همکاری دارم. در صحبت هایت مدعی شدی که طاهری به
قلعه نویی کارش را با تساوی شروع کرد
از سرمربیگری ملوان کنار خواهد رفت، اما در این دیدار قلعه نویی حضور داشت و شاگردانش را هدایت کرد. * حدود 200 هوادار در این بازی حضور داشتند. این در حالی است که قرار بود این بازی پشت درهای بسته برگزار شود. م
اقبالی: لیگی که بازیکنان تا 2 بامداد قلیان می کشند پیشرفت نمی کند / دلالان فوتبال ایران را نابود کردند
تیم ها وجود ندارد. در باشگاهی که بازیکن فقط باید برای پول درآوردن دنبال مدیران باشد چگونه می خواهد برای قهرمانی تلاش کند. وی ادامه داد: فوتبال ایران کیفیت ندارد و تا زمانی که فوتبال سیاسی کار کند رشد نخواهد کرد. اگر قرار است سیاسی ها در فوتبال کار کنند فقط باید وظیفه انجام کار اقتصادی را داشته باشند. اقبالی در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ پانزدهم، گفت: تیم هایی که دارای ساختار
بازی ملوان خوب بازی خوبی در می آید | با قلعه نویی تقابل ندارم
: ما تغییرات زیادی نداشتیم. تنها سه بازیکن یعنی دهنوی، کارلوس سانتوس و ایمانی از تیم ما جدا شدند و در عوض صادقی، نژادمهدی و شکاری به همراه بازیکنی از فجر سپاسی به نام حسینی به تیم ما اضافه شدند. گل محمدی درباره تقابل خود با امیر قلعه نویی در بازی فردا گفت: این تقابل دو باشگاه ذوب آهن و ملوان است و فکر نمی کنم تقابل مربیان مساله خاصی باشد. همانطور که گفتم هر دو تیم فوتبال روی زمین انجام می دهند و به همین خاطر فکر می کنم تقابل دو تیم دیدار زیبایی باشد.
بدمان نمی آید سهمیه آسیا بگیریم | هواداران روز جمعه ورزشگاه را پُر کنند
. وی در مورد پیش بینی اش از عملکرد ملوان در فصل جدید عنوان کرد: الان وقت این نیست که بخواهیم در مورد آینده و نتیجه گرفتن یا نگرفتن حرف بزنیم. تمرینات بدنسازی را دیر شروع کردیم و از طرفی کار تاکتیکی هم انجام ندادیم. سرمربی هم تازه کارش را شروع کرده و ما وقتی نداریم تا برای شروع بازی ها، تمریناتی که مدنظر قلعه نویی است را انجام دهیم. من این را گفتم تا هواداران بدانند چه مشکلاتی داریم.
ذوب آهن به دنبال شروعی تازه در لیگ پانزدهم
اصفهان و در شهر انزلی به میدان برود، البته سابقه ذوب آهن از بازی مقابل ملوان در شهر انزلی بسیار خوب است و همین مسئله امیدواری ها را برای شروع خوب تیم گل محمدی افزایش داده است. آبی سابق میزبان قرمز سابق امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی نقشی اساسی و غیرقابل انکار در تاریخ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند و حتی بر روی نیمکت این دو تیم پرطرفدار هم به عنوان سرمربی نشسته اند و به همین
گل محمدی: ذوب آهن 4 جای خالی دارد / محمدی: تفکر قلعه نویی به ملوان کمک می کند
. مربی ملوان با اشاره به اینکه هیچ تیمی با برد نخست قهرمان نمی شود، خاطرنشان کرد: تفکر قلعه نویی به تیم ملوان کمک می کند تا با همراهی هواداران به نتیجه دلخواه برسد. وی مشکلات مدیریتی باشگاه ملوان را موجب تاخیر برخی اقدام ها عنوان کرد و یادآور شد: باید برای کسب آرایش اصلی تیم تلاش کنیم و امیدواریم بتوانیم در بازی های خانگی پیروز شویم و خارج از خانه باخت نداشته باشیم. انتهای پیام/84001/ن30/چ3000