چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۴

کارت زرد شهرداری منطقه 6 به 5 مرکز درمانی

سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: به گزارش بی باک، محمود عبدالحسین زاده، رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه 6 با اعلام این خبر گفت: 5 مرکز درمانی متخلف منطقه 6 که پسماندهای عفونی خود را با روش مناسب و استاندارد جمع آوری نمی کردند، شناسایی شدند و در مرکز نخست اخطار و تذکر کتبی دریافت کردند. در متن اخطاریه به صراحت و جدیت از مدیران این مراکز خواسته شده زباله های بیمارستانی و عفونی خود را به صورت بهداشتی امحا کنند تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)