پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۲۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۸

ولاسکو: برای المپیک 2016 حاضر هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، بعد از یک دوره 20 ساله آرژانتین توانست قهرمان بازی های پان امریکن شود؛ این در حالی بود که این تیم توسط سرمربی معروف و مشهور خولیو ولاسکو هدایت می شد. ولاسکو بعد از این قهرمانی درمورد حضور تیمش در مسابقات المپیک 2016 خاطرنشان کرد: بعد از 30 سال فعالیت در خارج از آرژانتین احساس می کنم که می توانم چیزی را به والیبال کشورم هدیه کنم که ارزشمند است. برای این گروه از بازیکنان جوان مهیا شدن برای المپیک 2016 معنا ندارد و همین حالا هم آماده هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)