چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۴

نایب رئیس میلان: اشتباه کردیم که گذاشتیم پیرلو برود

به گزارش خبرگزاری فارس ، آدریانو گالیانی نایب رئیس و عضو هیئت رئیسه باشگاه آ.ث.میلان ایتالیا در گفت وگویی ابراز داشت که بزرگترین اشتباهی که تا کنون در دوران کاری اش (او علاوه بر مدیریت کلان باشگاه، مسئول انتقالات نیز است) مرتکب شده، این بود که اجازه داد آندره پیرلو، هافبک بازی ساز و ملی پوش ایتالیایی از تیمش جدا شود و به یوونتوس بپیوندد. او در اضافه گفت که غیر از او چند نفر دیگر نیز در رفتن پیرلو نقش داشتند که مایل نیست نام شان را ببرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)