سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۸

شارژ بی سیم گوشی های فلزی ممکن شد

خبرگزاری فارس: شرکت کوآلکوم می گوید فناوری خاصی را ابداع کرده که به مالکان گوشی هایی با بدنه فلزی امکان می دهد تا آنها را به طور بی سیم شارژ کنند. کوآلکوم اعلام نکرده این فناوری چگونه عمل می کند، اما تصریح کرده که فناوری اش با استاندارد Rezence سازگاری دارد. کوآلکوم می گوید قصد دارد با شرکت های سازنده گوشی های هوشمند مذاکره کند تا بتواند فناوری خود را با تولیدات آنها سازگار و شارژ بی سیم گوشی ها را ممکن کند. مشکل تداخل امواج رادیویی هم یک مساله جدی است که باید برطرف شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)