چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۲

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه کسانی که بازی دیروز ما مقابل پدیده را ...

بابک حاتمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایفنام ، درباره عملکردش در بازی روز گذشته مقابل پدیده خراسان گفت: درباره عملکردم خودم نباید نظر بدهم بلکه کارشناسان و هواداران می توانند در این باره صحبت کنند اما مشکلی با بازی در دفاع چپ ندارم. در ابتدا فکر می کردم بازی در دفاع چپ برایم سخت باشد اما دیدم اینطور نیست و الان از حضور در این پست راحتم و مشکلی با بازی در دفاع چپ ندارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)