سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۶

شادی بعد از گل و اخراج عجیب سرمربی اکسین البرز

بازی اکسین البرز مقابل شهرداری تبریز در لیگ دسته اول با نتیجه1-0 به سود اکسین به پایان رسید در شرایطی که اکسین دراین بازی خانگی به در بسته می کوبید در دقیقه 91 صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه کاشته را شاهین شفیعی به زیبایی به طاق دروازه دوخت تا اکسین برنده این بازی حساس بشود. این گل آنقدر برای بازیکنان و کادرفنی این تیم هیجان انگیزبود که علی لطیفی سرمربی اکسین در فاصله ای دور با نیمکت با یکی از بازیکنان ذخیره به شادی پرداخت و این شادی و خروج از منطقه فنی با حکم داور و اخراج مواجه شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط