سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۸

کمک 160 میلیارد تومانی به شهرداری ها و دهیاری های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سید علی اکبر پرویزی اظهار کرد: بی گمان تعامل و همکاری با شهرداری ها مربوط به شخص یا تفکر خاصی نیست بلکه در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم و پیشرفت و توسعه استان است. وی همچنین توسعه و ترویج فرهنگ را از تاکیدات دولت تدبیر و امید دانست و بیان داشت: در دو سال گذشته با وجود محدودیت های بودجه ای در استان حدود 160 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری ها کمک شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)