دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۹

سلفی سپاهانی ها به سبک توتی و شعار استقلالی ها علیه داور/ خمیازه های بیک ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در حالی که دیدار سپاهان و استقلال با نتیجه یک بر یک در پایان نیمه اول به پایان رسید هاشم بیک زاده مدافع ملی پوش تیم استقلال روی نیمکت خمیازه می کشید و جالب اینجاست که وقتی این بازیکن فهمید که دوربین های تلویزیونی مشغول ضبط این تصاویر هستند دست خود را روی دهانش گذاشت تا بدین شکل به سرنوشت کارلوس کی روش دچار نشود. *تماشاگران سپاهان زمانی که یک بر صفر از استقلال عقب بود به شدت زردپوشان را تشویق می کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)