دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۴

غفوری: موقعیت های ما بیشتر از استقلال بود

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن ملی پوش سپاهان گفت: بیشتر از استقلال صاحب توپ و میدان بودیم و موقعیت های گل ما هم بیشتر بود. به گزارش وبسایت نود ، ووریا غفوری پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و با وجود آنکه لیگ 50 روز تعطیل بود تماشاگران بازی قشنگی را تماشا کردند. متأسفانه نتوانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم در حالی که ما بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بودیم و موقعیت های بیشتری هم داشتیم. در لحظات آخر متأسفانه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)