چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
موسیقی ایرانیان ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۰۷:۳۶

آقای سماع به دیدار مخاطبانش رفت

کنسرت آقای سماع موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه موسیقی آقای سماع به سرپرستی امیرحسین حسین نیا طی دو شب در تالار رودکی به دیدار مخاطبانش رفت. به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان ، در این کنسرت که روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 مرداد ماه طی 2 سانس در ساعت های 18 در تالار رودکی برگزار شد، قطعات شب، چرخان، مراقبه، رویا ها نزدیک اند، گوش هوش، پیاده دویدن، سماع، اعماق و برای دخترم پس از مدت ها به روی صحنه رفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)