چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آی تی رسان ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۲

سیم کارت در کشورمان 21 ساله شد

روز دوشنبه 19مرداد ماه 1394، سیم کارت در کشور 21ساله می شود. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، 21 سال پیش در چنین روزی (19 مرداد 1373) با واگذاری 4 سیم کارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، عرضه سیم کارت تلفن همراه در ایران رسما آغاز شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط