دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۲

سیمئونه: به داور ناسزا نگفتم، دروغ است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی اتلتیکو مادرید اعلام کرد که شایعات در خصوص ناسزا گفتن وی به داور بعد از دیدار با بارسا دروغ است. به گزارش وبسایت نود، دیگو سیمئونه پیش از دیدار امشب تیمش در هفته بیست و یکم رقابت های لالیگا مقابل ایبار در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او پرسیدند آیا درست است که در میکسدزون ویسنته کالدرون در بازی چهارشنبه شب به داور ناسزا گفته است؟ گفت: این ها دروغ است. دروغ های بزرگ. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)