سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۵

سیمئونه: به داور ناسزا نگفتم، دروغ است

به گزارش خبرگزاری فارس ، دیگو سیمئونه پیش از دیدار امشب تیمش در هفته بیست و یکم رقابت های لالیگا مقابل ایبار در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او پرسیدند آیا درست است که در میکسدزون ویسنته کالدرون در بازی چهارشنبه شب به داور ناسزا گفته است؟ گفت: این ها دروغ است. دروغ های بزرگ. از سیمئونه سوال شد که آیا آردا توران به خاطر پرتاب کفشش عذرخواهی می کند و وی در پاسخ اظهار داشت: به بازی مقابل ایبار در زمینی سخت فکر می کنیم. آنها در لالیگا کارشان را عالی شروع کرده اند. هیچ چیز دیگری در ذهن من نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)