سایر منابع:
سایر خبرها
گلزار شوم. نمی دانم چگونه اینطوری شد. البته قرار نبود اینگونه ساخته بشود قرار بود همان بازیگر اصلی که لعیا زنگنه است گریم ماسک شود در قسمت اول و چهره اش آنقدر تغییر کند که قابل تشخیص نباشد، اما هر کسی می بیند انگار این آدم آشناست چون به هر حال نمی تواند، شاید چون نمی خواستند هزینه گریم کنند یا گریمور شاید تواناییش را نداشت، نمی دانم چه اتفاقی افتاد که به این نتیجه رسیدند که یک بازیگر دیگری ...
شبکه سه و روی صحنه تئاتر هم با یک نقش دیگر ببیند. * نمایش دپوتات و نمایش هایی از این دست که کمدی اجرا می شود، می تواند چیزی به فرهنگ مردم اضافه کند؟ بله صد در صد همینطور است. خط اصلی این نمایش درباره دروغ گفتن و مسائلی است که در جامعه امروز به نوعی با آن درگیر هستیم. مخاطب این نمایش همچنان که به آدم هایی که به هم دروغ می گویند و فکر می کنند سر هم را کلاه گذاشته ...
، نقش یک زن نوکیسه و بظاهر متجدد را بازی می کردید که حتی همسرش را نه به نام، بلکه با صفت هانی (honey) صدا می کرد. این نقش چه ویژگی هایی داشت که شما را برای بازی وسوسه کرد؟ مهم ترین مساله ای که در انتخابم نقش بسزایی داشت، متن منسجم و موقعیت های طنز کار بود. راستش موقعیت هایی که در این سریال به عنوان کاراکتر رو به رو می شدم، برایم جدید بود. گرچه من در کار های طنز تا حدودی حضور داشته ام، اما ...
سمت اجرا نکشانده است و با دغدغه شیوه اجرا است که به سمت روی صحنه بردن یک نمایش می رویم. چون تجربه کردن و رسیدن به شیوه های اجرایی که کمتر تجربه شده و تا جایی که می دانیم حداقل در ایران برای اولین بار است که اتفاق می افتد، از نظرمان مهم است و چالش حاصل از آن را دوست داریم. ما به قصه گویی معتقدیم و دوست داریم در کنار قصه گویی و همراه کردن مخاطب با خود، فرم اجرایی بدیعی را هم، به او و هم، به ...
نرفتید؟ بعد از رسیدن به متن نهایی و توافقات با فیلمنامه نویس در خصوص قصه فیلم، مهم ترین کار، انتخاب بازیگران است. در ابتدا به ترکیب بازیگران دیگری برای فیلم تگزاس فکر می کردیم اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدیم که حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی و سام درخشانی ترکیبی خوبی است. از آنجایی که فیلم سینمایی خوب، بد، جلف خاطره خوشی را در ذهن تماشاگر رقم زده بود و این ترکیب برای ...
که اسمم را از تیتراژ حذف کند اما او این کار را نکرد. متن “دیوار به دیوار 2” را آن قدر تغییر دادند که اصلا متن من نبوده و اثر دیگری روی آنتن رفت. این نویسنده درباره کارگردانی و تغییرات “دیوار به دیوار 2” اظهار کرد: گروه کارگردانی در هنگام فیلمبرداری به طور کامل قصه را تغییر دادند. در اواسط سریال اتفاقات و ماجراهایی رخ می داد که اصلاً در سریال پخش شده روی آنتن آن بخش ها وجود ندارد و ضبط ...
قطب الدین صادقی می گوید: طبقه کارگر جایی در تئاتر امروز ما ندارد چون هم هنرمند و هم قشر مرفه نوکیسه ای که امروز مخاطب اصلی تئاتر ما شده؛ دنبال تفنن و سرگرمی است نه تماشای مسائل اجتماعی. او این مساله را امری جهانی دانسته و ادامه می دهد: آرمان گرایی ایدئولوژیک از جهان رخت بر بسته است. در کشورهای دیگر هم خبری از حضور طبقه کارگر در تئاتر نیست برای اینکه همه به طرف بورژوازی می روند و این دوره پایان عصر ایدئولوژی است. ...